зі спеціальності 161 Хімічні технології та інженерія
Повна назва ЗВО та інституту/факультету |
Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Хіміко-технологічний факультет |
Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації мовою оригіналу |
Ступінь вищої освіти – доктор філософії Освітня кваліфікація – доктор філософії з хімічних технологій та інженерії |
Офіційна назва освітньої програми |
Хімічні технології та інженерія |
Тип диплому та обсяг освітньої програми |
Диплом доктора філософії, Обсяг освітньої складової освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії становить 60 кредитів ЄКТС, термін підготовки 4 роки. Науково-дослідна практика має складати не менше 20 кредитів ЄКТС. Наукова складова передбачає проведення власного наукового дослідження та оформлення його результатів у вигляді дисертації. |
Наявність акредитації |
акредитується вперше |
Цикл/рівень ВО |
НРК України – 9 рівень, QF-EHEA – третій цикл, ЕQF-LLL – 8 рівень |
Передумови |
Наявність ступеня магістра |
Мова(и) викладання |
Українська/англійська |
Термін дії освітньої програми |
До наступного акредитації |
Інтернет-адреса постійного розміщення освітньої програми |
undefined розділ «Освітні програми» undefined розділ «Освітні програми» |
Підготовка фахівців з хімічних технологій та інженерії, здатних розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері дослідження, розробки хімічних процесів та апаратів, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
Предметна область |
Об’єкт діяльності: технологічні процеси і апарати виробництв хімічних речовин і матеріалів на основі хімічних речовин. Цілі навчання: підготовка фахівців з хімічних технологій та інженерії, здатних розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері дослідження, розробки хімічних процесів та апаратів, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики. Теоретичний зміст предметної області: поняття, категорії, концепції, принципи хімічних технологій, процесів та апаратів виробництв хімічних речовин та матеріалів на їх основі. Методи, методики та технології: фізико-хімічні методи пізнання та дослідницької діяльності, моделювання фізико-хімічних процесів та проектування апаратів, організаційно-технологічного забезпечення процесу проектування та виробництва, презентації результатів досліджень. Інструменти та обладнання: пристрої та прилади для дослідження кінетики фізико-хімічних процесів, аналізу сировини, проміжних і цільових продуктів, контрольно-вимірювальне обладнання, спеціалізоване технологічне обладнання, спеціалізоване програмне забезпечення. |
Орієнтація освітньої програми |
Освітньо-наукова |
Основний фокус освітньої програми |
Спеціальна освіта в галузі хімічних технологій та інженерії Ключові слова: хімічні технології, хімічна інженерія |
Особливості програми |
Міждисциплінарна та багатопрофільна підготовка фахівців з хімічних технологій та інженерії. Програма передбачає також залучення висококваліфікованих фахівців з Національної академії наук України та інших стейкхолдерів до освітнього процесу. Участь здобувачів вищої освіти у наукових семінарах та конференціях за тематикою наукових досліджень. |
Придатність до працевлаштування:
Професійні назви робіт згідно з КП, ДК 003:2010
- 2146.2 Інженер-технолог (хімічні технології)
- 1237.2 Начальник лабораторії (науково-дослідної, дослідної та ін.)
- 2310 Викладачі університетів та вищих навчальних закладів
- 2310.2 Інші викладачі університетів та вищих навчальних закладів
- 2351.1 Наукові співробітники (методи навчання)
Види економічної діяльності згідно з КВЕД 009:2010
- 36 Забір, очищення та постачання води
- 37 Каналізація, відведення й очищення стічних вод
- 38 Збирання, оброблення й видалення відходів; відновлення матеріалів
- 39 Інша діяльність щодо поводження з відходами
- 1.2 Технічні випробування та дослідження
- 72 Наукові дослідження та розробки
- 72.1 Дослідження й експериментальні розробки у сфері природничих і технічних наук
- 72.19 Дослідження й експериментальні розробки у сфері інших природничих і технічних наук
- 74 Інша професійна, наукова та технічна діяльність
- 85.42 Вища освіта
Подальше навчання:
Право на продовження освіти у докторантурі. Набуття додаткових кваліфікацій у системі післядипломної освіти
Викладання та навчання:
Проблемно-орієнтоване студентоцентроване навчання з набуттям компетентностей, необхідних для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі хімічних технологій та інженерії, яке включає лекції, практичні та семінарські заняття, комп’ютерні практикуми і лабораторні роботи із застосуванням технології змішаного навчання. Апробація результатів наукових досліджень здійснюється на наукових семінарах та конференціях відповідної тематики
Оцінювання:
Оцінювання знань студентів здійснюється у відповідності до Положення про рейтингову систему оцінювання результатів навчання студентів КПІ ім. Ігоря Сікорського за усіма видами аудиторної та позааудиторної роботи (вхідний, поточний, рубіжний, підсумковий контроль); модульні контрольні роботи, домашні контрольні роботи, тестування, заліки, усні та письмові екзамени, звіти про проходження практики, ректорський контроль, захист курсових робіт, атестаційний екзамен.
Інтегральна компетентність:
Здатність розв’язувати комплексні проблеми в галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності у сфері дослідження, розробки хімічних процесів та апаратів, що передбачає глибоке переосмислення наявних та створення нових цілісних знань та/або професійної практики.
ЗАГАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ |
||
ЗК 01 |
Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. |
|
ЗК 02 |
Здатність розробляти проекти та управляти ними. |
|
ЗК 03 |
Здатність вести професійну і науково-дослідну діяльність у міжнародному середовищі. |
|
ЗК 04 |
Здатність слідувати етичним і правовим нормам у професійній діяльності. |
|
ФАХОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ |
||
ФК 1 |
Здатність виконувати оригінальні дослідження, досягати наукових результатів, які створюють нові знання у хімічній технології та інженерія та дотичних до них міждисциплінарних напрямах хімічної та біоінженерії. |
|
ФК 2 |
Здатність усно і письмово презентувати та обговорювати результати наукових досліджень та/або інноваційних розробок українською та англійською мовами, глибоке розуміння англомовних наукових текстів за напрямом досліджень. |
|
ФК 3 |
Здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми в сфері хімічних процесів та апаратів, оцінювати та забезпечувати якість виконуваних досліджень. |
|
ФК 4 |
Здатність до розробки технологічних показників одержання і практичного застосування: нано розмірних та нано структурованих матеріалів, нових функціональних матеріалів. |
|
ФК 5 |
Вміння застосовувати набуту компетентність в практичній роботі і науково-педагогічній діяльності. |
|
ФК 6 |
Здатність розвивати та вдосконалювати свої здатності в галузі письмової наукової комунікації для написання та публікування власних статей різного характеру в наукометричних журналах. |
ПРН 01 |
Мати передові концептуальні та методологічні знання з хімічних технології та інженерії і на межі предметних галузей, а також дослідницькі навички, достатні для проведення наукових і прикладних досліджень на рівні останніх світових досягнень з відповідного напряму, отримання нових знань та/або здійснення інновацій. |
ПРН 02 |
Вільно презентувати та обговорювати з фахівцями і нефахівцями результати досліджень, наукові та прикладні проблеми хімічних технологій та інженерії державною та іноземною мовами, кваліфіковано відображати результати досліджень у наукових публікаціях у провідних міжнародних наукових виданнях. |
ПРН 03 |
Планувати і виконувати експериментальні та/або теоретичні дослідження з хімічних технологій та інженерії та дотичних міждисциплінарних напрямів з використанням сучасних інструментів, критично аналізувати результати власних досліджень і результати інших дослідників у контексті усього комплексу сучасних знань щодо досліджуваної проблеми. |
ПРН 04 |
Глибоко розуміти загальні принципи та методи хімічних технологій та інженерії, а також методологію наукових досліджень, застосувати їх у власних дослідженнях у сфері хімічних процесів та апаратів та у викладацькій практиці. |
ПРН 05 |
розуміти загальні принципи та методи хімічного синтезу нано розмірних та нано структурованих матеріалів, нових функціональних матеріалів та застосувати їх в сучасних технологіях та інженерії. |
ПРН 06 |
Дотримуватись принципів лідерства та самоорганізації, відповідальності та повної автономності під час реалізації комплексних наукових проектів. |
ПРН 07 |
Усвідомлювати етичні й правові норми, дотримуватись норм суспільного життя, етичних норм поведінки у колективі. |
ПРН 08 |
Мати навички з організації педагогічної діяльності, планування навчальних занять відповідно до навчального плану закладу. |
Кадрове забезпечення:
Відповідно до кадрових вимог щодо забезпечення провадження освітньої діяльності для відповідного рівня ВО (додаток 2 до Ліцензійних умов), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1187 (чинний) в редакції від 23.05.2018 р.No 347.
Матеріально-технічне забезпечення:
Відповідно до технологічних вимог щодо матеріально-технічного забезпечення освітньої діяльності відповідного рівня ВО (додаток 4 до Ліцензійних умов), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1187 (чинний) в редакції від 23.05.2018 р.No 347.
Інформаційне та навчально-методичне забезпечення:
Відповідно до технологічних вимог щодо навчально-методичного та інформаційного забезпечення освітньої діяльності відповідного рівня ВО (додаток 5 до Ліцензійних умов), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. № 1187 (чинний) в редакції від 23.05.2018 р.No 347.
Національна кредитна мобільність:
Можливість участі у програмах академічної мобільності, подвійного дипломування
Міжнародна кредитна мобільність:
Можливість участі у програмі Erasmus+, проектах міжнародної кредитної мобільності
Навчання іноземних здобувачів вищої освіти:
Навчання іноземних громадян здійснюється англійською мовою, а українська мова вивчається як іноземна